Bahagia Hingga ke Syurga. InsyaAllah. Amin..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak Solehah. InsyaAllah. Amin..

Sunday, November 20, 2011

Welcome 2nd Trimester!

-14 weeks in my womb-

Baby, ibu dan ayah sayang sangat kat baby! Semoga kita berdua sihat-sihat sahaja selepas ni ye sayang! Ibu nak tulis tentang apa yang berlaku sepanjang trimester 1, tapi ibu masih lagi pening, penat dan loya.

Ibu nak rehat..

6 comments:

asna cute said...

Yeay!! Kejap jer dh msk 2 nd trism hehe. Kejap jer tue hilang mabuknya ;))

eMMe said...

teruk ke alahan? semoga kuat mengharungi alahan2 tempoh mengandung, n doakan wani sihat bersama baby... InsyaAllah....

Fiza Z. Abidin said...

semoga baby & ibu hari-hari sihat yer :)

Mrs Azhar said...

asna, ye ke kejap? akak rasa lama jek.. =(

emme, teruk sgt tu xde lah. tp kdg2 masa alahan menyerang tu terrible je rasa. apa2 pun semuanya dugaan.. demi baby, insyaAllah.. =)

fiza, amin.. tq! u too! =)

Anonymous said...

salam...
alahan tu tanda kandungan kita kuat.=)
semoga selamat semuanya.

Mrs Azhar said...

anonymous, wslm.. ye ke? ada jugk dengar mcmtu. husband pun slalu ckp mcmtu.. =) insyaAllah, terima kasih atas doa. amin...

Post a Comment

Komen anda dialu-alukan.. Terima kasih daun keladi.. Lain kali datang la lagi.. =D