Bahagia Hingga ke Syurga. InsyaAllah. Amin..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak Solehah. InsyaAllah. Amin..

Tuesday, November 6, 2012

Examo, Susu Biolac.. Siapa pernah cuba??

Assalamualaikum...

Ada tak sesiapa pernah try kedua-dua produk Dr Azizan ni? Aku macam teringin nak cuba, tapi nak tahu juga pengalaman orang-orang yang pernah mengamalkan. Examo tu ingat nak try juga bagi pada adik aku yang susah nak belajar tu. Susu biolac sesuai ke untuk baby yang kembung? 

Kalau sesiapa ada pengalaman, mohon share.. Thank you in advance! =)


3 comments:

EleenaNordin said...

During our (me n siblings) secondary school dulu memang kami amek Examo..For me, bagus gak la..Sebab aku tak terer math, so makan tu bole la gak dpt upkan sket my grade..hehe..that's my 2 cents la..

Mrs Azhar said...

eleena, tq! ada jugk testimoni. hehe..

cahaya ummul enterprise said...

Assalam Dear....
Saya ada pengalaman guna susu biolac, alhamdulillah baby saya ok tak kembung n najisnya pun serupa jer dgn najis bila menyusu susu ibu. Masa anak saya menyusu sepenuhnya susu ibu memang selalu kembung tp slps minum biolac kurang sesangat kembungnya.Anak saya pun ada makan examo , mmg nampak perubahan. Kalau dear nk try boleh juga dapatkan stok dari saya outlet eraedar.no tel saya zura 0176607165. tq.

Post a Comment

Komen anda dialu-alukan.. Terima kasih daun keladi.. Lain kali datang la lagi.. =D