Bahagia Hingga ke Syurga. InsyaAllah. Amin..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak Solehah. InsyaAllah. Amin..

Saturday, April 23, 2011

Movie The Roommate

Assalamualaikum..

Semalam kami berdating lagi. Tengok movie The Roommate. Masa break tengah hari keluar dengan Kak Amy, dan aku sempat pergi beli tiket movie. Aku beli yang show pukul 8 malam. Petang tu balik kerja, dan terus siap-siap keluar sebelum maghrib. Solat di ECM sahaja..


The roommate. Movie ni kalau tak silap aku baru je ditayangkan Khamis lepas. Kalau tengok show banyak juga cerita-cerita hantu sekarang ni. Tapi aku dan darling husband pilih The Roommate sebab tak nak cerita yang terlalu berat. Just movie ringan macam ni je untuk relax.. =)

Kisahnya? Seorang pelajar kolej dapat roommate yang psiko. Perangai pelik-pelik. Akhirnya dia tahu apa punca perangai pelik roommate dia tu. In my opinion, ok lah cerita ni. Tak perlu pun fikir-fikir sakitkan kepala nak faham. Macam sesetengah movie kan kena fikir baru faham maksud sesetengah scene tu kan. Yang ni tak perlu. So cerita ni biasa sahaja. Aku bagi 3 bintang. Yang penting aku dapat spend masa berharga dengan darling husband. =)

p/s: Teringat peranagai-perangai roommate masa belajar dulu. Macam-macam perangai ada. Tapi tak ada lah dapat roommate yang pelik macam Rebecca dalam movie ni. Hehe..

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dialu-alukan.. Terima kasih daun keladi.. Lain kali datang la lagi.. =D