Bahagia Hingga ke Syurga. InsyaAllah. Amin..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak Solehah. InsyaAllah. Amin..

Friday, December 13, 2013

Review: PD Waterfront Hotel

Assalamualaikum..

Baru-baru ni ikut darling husband berkursus di Port Dickson. Sambil menghabiskan cuti tahunan. Yang paling utama adalah sebab suami kesayangan tak sanggup tinggalkan anak dia lama-lama sangat, since Hani Qalesya sekarang asyik cari ayah je. 

So bila cari-cari hotel, banyak yang dah full. Cuti sekolah kan. Akhirya jumpa hotel baru di kawasan Waterfront PD. Dekat je dengan tempat darling husband berkursus, so senang tengah hari dia balik belikan makanan untuk anak dan isteri kesayangan. =D

Kami booked bilik Executive King untuk 3 malam (melalui Agoda). Total yang dibayar lebih kurang RM501 (RM167 / malam). Ok lah kan harga tu, musim cuti sekolah pulak. (Called the hotel, rate yang diberi adalah RM248 per night!!) So sangat untung lah kan guna Agoda untuk book hotel.

Hotel tu sebenarnya boutique hotel, tapi bila tengok bilik dia, memang best! Sebelum-sebelum ni pernah jugak stay hotel-hotel boutique, memang kecik lah. Tapi PD Waterfront ni lain.

Bilik sangat besar sampaikan aku boleh main kejar-kejar dengan Hani Qalesya. Di sebalik langsir tu ada sliding door ke beranda. So boleh jemur baju (lepas main pantai hehe) / lepak-lepak kat luar tu sambil minum petang. Bilik air pun cantik, ada rain shower besar dan kecik.

Overall puas hati sangat dengan harga yang kami dapat tu. Selalunya hotel baru memang berbaloi-baloi. Dulu di Melaka kami menginap di Hotel Hatten, masa tengah promo price. Yang tu memang sangattttttttttt best!


2 comments:

Fai Nardir said...

sejak ada baby ni fai memang dah lama x tido hotel sbb baby nk tido berbuai...

eMMe said...

bagus HQ tak banyak karenah, duduk hotel main sensowang dia, senang mama papa dia jaga, hehehe...

Post a Comment

Komen anda dialu-alukan.. Terima kasih daun keladi.. Lain kali datang la lagi.. =D