Bahagia Hingga ke Syurga. InsyaAllah. Amin..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak Solehah. InsyaAllah. Amin..

Friday, April 9, 2010

Kronologi.. Kisah Cinta Dua Insan..

Hello! =D

Hari ni mood nak tulis pasal aku dan dia.. Me & my other half.. Me & my husband..

Ehem ehem...


2000: Kami berkenalan + menyelami hati budi (echehh), lalu menyulam cinta =D

 2002 - 2005: Kami terus bercinta + berjauhan

2005 - 2006: Kami terus bercinta + berdekatan
 
  
2006 - 2008: Masih lagi bercinta + berjauhan

Oktober 2008: Kami selangkah ke alam perkahwinan (bertunang) =)


2008 - 2010: Masih lagi bercinta, dalam ikatan pertunangan + berjauhan

Februari 2010: Kami bersatu sebagai suami & isteri (Yeayyy!!!)

KINI: Kami masih lagi bercinta, walaupun masih lagi berjauhan, tapi aku bersyukur, sebab dia kini..........KEKASIH HALALKU..

Sepanjang tahun 2000 - 2010, terlalu banyak yang kami lalui bersama.. Memang, kadang2 aku rasa mcm x pcaya je. Semakin lama, semakin banyak yang kami belajar.. Dari zaman comot (tahun 2000 aku di tingkatan 4, dia di tingkatan 5) sampailah zaman masuk universiti, sampailah zaman bekerja.. Tak terkira kenangan & pengalaman yang kami lalui.. Suka duka, susah senang, dia sentiasa ada untuk aku, memberi dorongan, sokongan, sampai lah sekarang.. Dia segala-galanya bagi aku. Dia yang aku sayang..

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dialu-alukan.. Terima kasih daun keladi.. Lain kali datang la lagi.. =D