Bahagia Hingga ke Syurga. InsyaAllah. Amin..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak Solehah. InsyaAllah. Amin..

Tuesday, February 21, 2012

Ohh my baby.. =)

 

Baby sayang, ibu dan ayah sebenarnya dah tak sabar-sabar lagi nak tengok baby, so minggu lepas terus buat 4d scan ni. Sebelum tu ibu pujuk-pujuk baby, mintak baby tunjukkan muka.. Mula-mula baby tutup muka dengan tangan (macam scan 5 bulan dulu pun, doktor cakap baby pemalu). Tapi lepas doktor kacau-kacau baby, baby tunjuk muka. Tu pun muncung-muncung dah kena kacau. Hihi. Baby, ibu dan ayah sayang sangat kat baby tau? Tak sabar nak jumpa baby!

7 comments:

eKa said...

tak sabar nak tgk wani n azhar junior

Mrs Azhar said...

eka, ibu & ayah dia lg x sbr!

eMMe said...

eh2..muncung mama dia, cam boy je, heeee~

aTy _faRed~ said...

alolololo..chubby nyer ley nampak..heheh..memang tak sabar nak jumpe baby dalam perut kan..:)

Cik Belle said...

macam muka awak jee.. hehee.

n0rraslida alias said...

bestnyew.....tembam!

rDnA said...

Teringt plak time buat 4d scan utk danial..speechless bila tgk baby yg dikandung kt screen..bila doktor usik2 perut boleh plak dia senyum2..heee

Nampak gaya cam boy je wani..

Post a Comment

Komen anda dialu-alukan.. Terima kasih daun keladi.. Lain kali datang la lagi.. =D