Bahagia Hingga ke Syurga. InsyaAllah. Amin..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak Solehah. InsyaAllah. Amin..

Thursday, March 22, 2012

Dulu dan kini..

Assalamualaikum..



Hanya dalam 2 tahun, perbezaan yang sangat ketara. Alhamdulillah, bukan semakin kurus. Dua-dua semakin membesar. Haha. Maksudnya cukup makan, cukup segalanya. Dan yang paling bersyukur, kehadiran si dia dalam perut tu. Baby, tak sabar nak jumpa!!

Gambar kurus tu selepas beberapa hari menjadi kekasih halal. Auwww!! ;-) Gambar tak kurus tu pula selepas 2 tahun sebulan menjadi kekasih halal, dan InsyaAllah bertiga dalam masa beberapa minggu sahaja lagi. Masa kandungan berusia 31 minggu.

Terfikir juga, lagi 2 tahun, macam mana lah rupa bentuk kami ye? =D

7 comments:

eKa said...

ala...wani tak kurus sbb ada isi... eka tak kurus sbb takde 'isi'. lagi seksa ok...tp yg en somi tu berisi sbb hati senang...tu tanda bahagia.bagus la

Mrs Azhar said...

eka, insyaAllah nnt ada la isi eka tu. teruskan usaha ye. =) bahagia mmg bahagia.. alhamdulillah.. hehe.

Wiyah said...

salam..tahniah wani dah masuk 3rd trimester! insyaAllah tak lama lagi bergelar mama papa la yer...happy for u both! wiyah doakan semoga semuanya & kelahiran akan berjalan lancar amin ya rabbal alamin ;-)

CikPuan Fara said...

alala comei2! fara amik gmbr sekarang pun takut tgk pipi n bdan cm roti naik! padahal br 21weeks hihihi ;)

~ NANA ~ said...

hehe comel! time pregnant mmg badan naik kn? :)

aTy _faRed~ said...

saye n asben pon lepas setahun lebih segale berubah..lelagi saye yang pegnan ni..asben pon ikut same..!!! ;p

eMMe said...

wanie...Alhamdulillah! da nmpk dah perut dia...
ada isi tu.. cam saya ni isi tahi ja, harap pas ni ada baby cam wani...

Post a Comment

Komen anda dialu-alukan.. Terima kasih daun keladi.. Lain kali datang la lagi.. =D