Bahagia Hingga ke Syurga. InsyaAllah. Amin..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak Solehah. InsyaAllah. Amin..

Monday, July 23, 2012

Hani Qalesya : Day 1 - Day 31

Assalamualaikum..

Hari ni hari ketiga berpuasa, dan hari pertama bekerja di bulan puasa. Mengantuk bila dah petang-petang ni. Cara terkini aku nak hilangkan mengantuk, tengok gambar Hani.. =)

Ni gambar Hani Qalesya masa newborn dan masa berumur sebulan.

Lahir 3.24 kg.
Checkup sebulan 4.3kg.
Checkup 2 bulan 5.4kg. 
 
Hari ni Hani 2 bulan setengah, ibu timbang sendiri, naik timbang dengan Hani, 50kg. 
Ibu naik timbang sorang-sorang, 44kg! 
Jadi, Hani dah 6kg???
 
 Lepas pantang berat ibu 48kg, Hani 2 bulan setengah berat ibu turun lagi 4kg. 
 
Hani sayang, takpe, takpe, ibu rela. Asal Hani membesar dengan sihat.. =)

6 comments:

eMMe said...

Wani, dah okey sgt dah tu berat badan tu... janji sihat kowang berdua, tu pun dah syukur...

lain tol rupe dia dari newborn hingga skrg...
cam baby doll la, geram nye.... ibu nye comel kan..harus la anak pun ikut...

Mrs Azhar said...

emme, wani xnk kurus sgt BMI xnormal. hehe. 48kg tu berat before kawin.. tp xpelah, asal sihat kan.. =)

lain kan. muka baby mmg cpt berubah. baby doll?? ibu dia mcm baby doll x? hehe

Mrs Azhar said...

emme, happy belated birthday! jaga diri & baby tau!

With Julia said...

wahhh kurus yer dear....sangat2 comel bb dear...cpt kan masa berlalu

~ NANA ~ said...

waaaa ringan giler u! jeles okeyyyyy...i lepas pantang naik 5kg...hahahha...lepas susukn farish mesti i rasa lapar...huhu

Lily said...

so comel la hani......wani kna jga kesihatan la jgk tu..xpe..xpe hani rela ibu membesar sama mcm hani..hehehee.take care dear..ermm bila plak giliran lily ekh...

Post a Comment

Komen anda dialu-alukan.. Terima kasih daun keladi.. Lain kali datang la lagi.. =D