Bahagia Hingga ke Syurga. InsyaAllah. Amin..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak Solehah. InsyaAllah. Amin..

Monday, July 30, 2012

Pemenang Bertuah : Jumpa players Manchester City

Assalamualaikum..

Kali ni tak cerita pasal anak, cerita pasal adik pulak. Hehe. Saje nak buat kenangan. 

Adik lelaki aku jadi insan bertuah (dia cakap), the one and only yang dapat jumpa players Manchester City semalam. Aku ni tak minat langsung pasal sukan sebenarnya. Then baru hari ni terbaca status PM kat facebook 'Najib Razak'. PM ucapkan tahniah pada dia. Terus aku sms dia. Dia kata orang dah kecoh dari semalam lagi.. Haha. Manalah ku tahu. Aku sibuk dengan si manja kesayangan, tak sempat bukak facebook hari minggu. =p

Apa pun, tahniah lah untuk kau, Edi.. Aku dah belikan dah paper Utusan tu.. Balik nanti frame kan sekali dengan jersey tu ye.. =)


Ni dalam The Star online. Tengok tu, muka bangga. =
Tinggi jugak kau, Edi..

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dialu-alukan.. Terima kasih daun keladi.. Lain kali datang la lagi.. =D