Bahagia Hingga ke Syurga. InsyaAllah. Amin..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak Solehah. InsyaAllah. Amin..

Tuesday, June 15, 2010

Baby Debab

: : B.a.b.y  D.e.b.a.b  D.a B.o.m.b : :

 "Hello! Nama saya Marilyn.. "

"Pipi saya bulat kan?? Orang suka cakap saya si debab bab bab.."

 "Pastu saya buat muka macamni. Macam Shin Chan ke muka saya??"

"Haa.. Tak macam Shin Chan pun kan? Saya nak pergi jalan-jalan ni.. Ikat rambut dulu.. Eh tapi tangan macam nak nasyid je.."

"Huaargghh ngantuk pulak.. Nak tido lah kejap.."

 "Tolong jangan kacau saya tido kalau tak nak saya marah. Nampak pipi saya ni??"


"Zzzzzzzzzzz........"



5 comments:

Cik Belle said...

comeinyerr!! gewammm!

E K A said...

ya allah...comel sesangat...geramnya saya...ank sapa ni...grrrrrr

Mrs Azhar said...

belle & eka: comel kan.. siapa yang tak geram tengok baby debab macamni. ni anak jiran dulu. now dah balik sarawak.. tempat asal dia.. dah besar dah.. rindu sangat dengan pipi dia tu!

TeRRoRRiZZ said...

comelnye...
gebu pipi..
nak cium cium jer rase nye

ASaDa RyutaRo said...

waaaaaa~~ sangat tembam!! kiut!!

Post a Comment

Komen anda dialu-alukan.. Terima kasih daun keladi.. Lain kali datang la lagi.. =D