Bahagia Hingga ke Syurga. InsyaAllah. Amin..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak Solehah. InsyaAllah. Amin..

Saturday, August 7, 2010

Sama-sama lah Kita Membantu Insan Ini..

Salam.. 

Nak share kisah menyayat hati seorang blogger ni.. Terjumpa kisah ni masa blogwalking.. Dan terasa bertanggungjawab untuk share dalam blog.. Lagi-lagi dekat nak puasa dan raya ni kan. Sebak sangat mengenangkan ada insan-insan bernasib macam ni..

Beliau yang dimaksudkan adalah Haryani Mat Hussin. Ibu tunggal beranak tiga yang hanya menumpang kasih dengan ibu beliau yang juga sudah uzur. Diduga Allah dengan penyakit kronik, diceraikan suami dengan talak tiga. Ya Allah.. Berat sangat ujian yang ditempuh..

Kisah beliau pernah didedahkan dalam Harian Metro 12/05/2010.. "Suami Enggan Kongsi Derita"-oleh Siti Zarinah Sahib.


Sama-sama lah kita bantu insan yang sangat memerlukan ni.. Siapa-siapa yang berkesempatan, boleh lah war-warkan info tentang beliau ni. Kalau bukan wang ringgit pun, doa dan usaha memanjangkan kisah beliau juga salah satu bentuk bantuan yang boleh kita sumbangkan. InsyaAllah..

Ni nombor akaun beliau:

MAYBANK

164034266923 (Haryani Binti Mat Hussin)

Blog beliau:


2 comments:

LYaFRINA said...

Terima kasih kerana sudi membantu haryanie..
semoga terus dipanjangkan kisahnya...
Dulu masa awl2 pkenalan dgn yani sy dh tulis kisahnya.. tp mybe bantuan itu x secara berterusan.. dgn cara mcm ni.. selalu ada y buat n3 ttg yani ni.. Barulah bantuan ini xputus n bterusan..

Mrs Azhar said...

kak lya.. hati akak mulia sgt.. wani kagum sgt2 baca kisah akak.. semoga akak dan kak yanie sentiasa di bawah lindungan Allah.. Amin..

Post a Comment

Komen anda dialu-alukan.. Terima kasih daun keladi.. Lain kali datang la lagi.. =D