Bahagia Hingga ke Syurga. InsyaAllah. Amin..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak Solehah. InsyaAllah. Amin..

Monday, October 11, 2010

Sehari sebelum 101010

Salam..

Orang semua sibuk buat entry 101010. Yang paling hangat adalah entry perkahwinan Angkasawan Negara tu. Aku tak berkesempatan tengok Nona siang tadi, cerita tentang perhubungan beliau dengan isteri beliau sebelum berkahwin, sebab pergi kenduri kahwin kawan kepada darling husband (kira kawan aku jugak lah kan, actually kawan rapat darling husband masa zaman mengorat aku dulu,  hiks). Tapi sempat tengok majlis persandingan kat PICC tadi. Boleh la tahan, tak la sehebat majlis-majlis artis yang grand sangat tu. Yang paling menarik kek kahwin. Hihi macamana la nak makan.

Ok back to the topic. Sehari sebelum 101010, means 091010. Tak ada apa-apa yang istimewa sangat pun, tapi tetap istimewa bagi aku sebab dapat spent time bersama husband. After 3 weeks! =)

Kali ni bersama jugak adik-adikku. Kami pergi karaoke! Layan adik-adik je sebenarnya. I'm not that type actually. Tapi darling husband boleh la tahan. I love his voice! =) Tapi yang penting suara aku tak sedap langsung berkaraoke. Serious, tak best langsung!

Inilah kami pada hari kejadian.. Tempat pilihan: Xanax @ Kompleks Teruntum Kuantan..


0 comments:

Post a Comment

Komen anda dialu-alukan.. Terima kasih daun keladi.. Lain kali datang la lagi.. =D