Bahagia Hingga ke Syurga. InsyaAllah. Amin..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak Solehah. InsyaAllah. Amin..

Sunday, May 16, 2010

16 MEI 2010 :: MY 26TH BIRTHDAY

16 MEI 2010

HAPPY BIRTHDAY TO ME!



ALHAMDULILLAH DAH 26 THN AKU HIDUP..

Alhamdulillah.. Birthday ke 26 thn ni aku sambut sebagai seorang isteri.. =)

Alhamdulillah.. Dapat birthday present(s) yg sgt2 bermakna dr husband.. ;-)

Doaku sempena 16 Mei 2010 ni:

"Semoga aku dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang hidupku, dipelihara kebahagiaan rumahtanggaku, diberi kesejahteraan hidup oleh Yang Maha Esa, dan diberkati selalu.. "

Amin..

p/s: Birthday aku juga sama dgn Hari Guru.. Dan aku juga telah bergelar seorang pendidik.. Alhamdulillah.. Tuah 16 mei agaknye.. =)

2 comments:

Liyana SCR said...

Happy belated birthday dear. ^_^ May all ur wish come true. ^_^

Mrs Azhar said...

Thanks dear.. Amin..

Post a Comment

Komen anda dialu-alukan.. Terima kasih daun keladi.. Lain kali datang la lagi.. =D