Bahagia Hingga ke Syurga. InsyaAllah. Amin..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak Solehah. InsyaAllah. Amin..

Thursday, May 13, 2010

Urrgggghhhh!!!

Salam..

Dah berapa hari nak update blog ni, tp wireless & broadband aku buat hal pulak. Kena tunggu abang balik. Masalhnye abang aku tu balik time orang dah tido.

Ni pun kat ofis curi2 masa update sket. Ofis ni pun satu hal jugak, air cond slow. Pendek kata macam takde aircond langsung lah. Mujur jugak aku dah bawak kipas isnin hari tu. Macam tau2 je aircond ofis ni buat hal. Dah la ada keje nak kena buat. Urghhhh...!!!


Hurmmm.. Tp beloved hubby cakap think positive. So aku tak boleh nak selalu sgt think negative. Ok ok. Ape ek yang boleh buatkan aku fikir positif.. Hmmmmmmm.. Hmmmmm... Yess! Yess!!

Beloved hubby akan pulang pagi esok. Hooyeahh! So, smileeeeeeeeeee.......

Owhh babies.. Kamu2 sangat comel!

3 comments:

mama affan said...

mmg seksa kalau pejabat x dak aircond atau kurang..panas beb..huhu..

hackerss said...

comel gmbr2 baby tu wanie dah peknen ke?? congrats tau klu btul kalu x minta maaf ye

Mrs Azhar said...

fikaryna: a ah mmg. kdg2 sampai rs mcm nk ngamuk

fana: owh dear.. not yet. doakan saje ye..

Post a Comment

Komen anda dialu-alukan.. Terima kasih daun keladi.. Lain kali datang la lagi.. =D